18.- Javi Fuego
- Lucho Flores
- Primer equipo
Re: 18.- Javi Fuego
Si no lu desguacen en enero yo ya me doy con un cantu de poder ver futbol una temporada.
- Arronidaeco
- Primer equipo
El meyor del partíu. Ta como un cañón.
A too esto, mui abaxo taba esti filu...
A too esto, mui abaxo taba esti filu...
- Lucho Flores
- Primer equipo
Está siendo de los mejores para mi esta temporada, con Manu y Borja y por encima Djuka.
- val+1fiutontoquedeloviedo
- Primer equipo
Coincido. Pero para mi Djuka por debajo de los tresLucho Flores escribió: ↑15 Dic 2020, 14:21Está siendo de los mejores para mi esta temporada, con Manu y Borja y por encima Djuka.
- Lucho Flores
- Primer equipo
Hostia pa mi Djuca lo está haciendo muy bien y no me refiero solo a los goles. Es como lo que intentaba la primera temporada, pero ahora le sale más de continuo. Lo de llevarse los balones que se lleva es brutal. Y que dure!val+1fiutontoquedeloviedo escribió: ↑15 Dic 2020, 19:13Coincido. Pero para mi Djuka por debajo de los tresLucho Flores escribió: ↑15 Dic 2020, 14:21Está siendo de los mejores para mi esta temporada, con Manu y Borja y por encima Djuka.
Fuego por encima de Djuka, na, así ye imposible.
- val+1fiutontoquedeloviedo
- Primer equipo
Perdón, no me pegueis más, en la cabeza no
joder, pues pa mi el mejor ta siendo Djuka, pero de largo, más de la mitad d los puntos nos los dio él
No puede ser, es jugar con uno menos.
En cambio Fuego siempre lo hizo bien
En cambio Fuego siempre lo hizo bien
- sportunista
- Cadete B
Pues a mi no me está gustando tanto Fuego, normal sin más. Será que no entiendo de pivotes defensivos de esos.
Es que Fuego aunque esta mejor que el año pasado yo igual no lu meto ni entre los 5 mejroes en lo que va de añu
Djuka, Pedro, Manu y Mariño, Borja y Babin para mi están mucho mejor, pero mucho mucho
Fuego lo pondría en un segundo grupo con partidos buenos pero más irregular, también con algún partido malo y algún error grave como el penalty al Oviedo
Lo meto con Grager, Rosas o saul, que me están gustando pero no están siendo tan regulares como los otros.
Djuka, Pedro, Manu y Mariño, Borja y Babin para mi están mucho mejor, pero mucho mucho
Fuego lo pondría en un segundo grupo con partidos buenos pero más irregular, también con algún partido malo y algún error grave como el penalty al Oviedo
Lo meto con Grager, Rosas o saul, que me están gustando pero no están siendo tan regulares como los otros.
- Arronidaeco
- Primer equipo
Si Fuego fuese canariu o cazurru esti añu sería un Básicu de manual. Como ye del pueblu ye un vieyu repunante saqueador. Los mesmos que dicen que los periolistos nun dan el brazu a torcer con Yuca faen lo mesmo col polesu y enriba llamando racista a la xente.
¿Por decir que no ye de los tres mejores de la temporada? Pues vaya...Arronidaeco escribió: ↑16 Dic 2020, 15:39Si Fuego fuese canariu o cazurru esti añu sería un Básicu de manual. Como ye del pueblu ye un vieyu repunante saqueador. Los mesmos que dicen que los periolistos nun dan el brazu a torcer con Yuca faen lo mesmo col polesu y enriba llamando racista a la xente.
- Arronidaeco
- Primer equipo
Eh, eh! que yo nun charraba de ti. Nun via visto ni lo que habíes escrito.PHNeutro escribió: ↑16 Dic 2020, 15:41¿Por decir que no ye de los tres mejores de la temporada? Pues vaya...Arronidaeco escribió: ↑16 Dic 2020, 15:39Si Fuego fuese canariu o cazurru esti añu sería un Básicu de manual. Como ye del pueblu ye un vieyu repunante saqueador. Los mesmos que dicen que los periolistos nun dan el brazu a torcer con Yuca faen lo mesmo col polesu y enriba llamando racista a la xente.
Yo tampoco hablo de mi, no soy tan egolatra, es lo que estaba diciendo todo el que opinaba aquí, nadie dijo que Fuego esté haciendo mal año.
Es q es eso, estoy diciendo q esta bien, pero jay un grupo de jugadores q estan mejor q el
Lo de donde nacio me importa un carajo, es mas ye el unicu del primer equipo q conozco personalmente dsde guaje, a el y al hermanu, pero x eso no voy a decir q ye el mejor
Lo de donde nacio me importa un carajo, es mas ye el unicu del primer equipo q conozco personalmente dsde guaje, a el y al hermanu, pero x eso no voy a decir q ye el mejor
- Arronidaeco
- Primer equipo
Que sí, ho. Pa mi, anque ta faciéndolo bien tampoco ye'l que meyor ta xugando, anque paez que ta diendo a más. Pero con eso y con too ye perfeutamente válido lo que dixe nel primer mensaxe.fuyuyu1 escribió: ↑16 Dic 2020, 16:46Es q es eso, estoy diciendo q esta bien, pero jay un grupo de jugadores q estan mejor q el
- DSourrender
- Infantil B
Partidazo. Como si tuviese 25 años
- Arronidaeco
- Primer equipo
Otru partidazu.
ayer muy bien echando una mano a los centrales en defensa, está jugando al nivel q esperábamos cuando lo fichamos